PERSBERICHT: SMARTMULTISENSOR

WEBEASY LANCEERT SMARTMULTISENSOR TIJDENS VSK

De SmartMultiSensor combineert meerdere metingen van omgevingsinvloeden binnen een ruimte zoals ruimtetemperatuur, relatieve vochtigheid, CO2, TVOC, fijnstof, lichtsterkte, aanwezigheid en geluidsniveau. Zo past het gebouw zich aan de actuele omstandigheden aan. Het gebouw ademt als het ware mee met het gebruik, waardoor het gebouw tot leven komt.

De SmartMultiSensor kan eenvoudig in of aan het plafond gemonteerd worden. Aansluiten is eenvoudig met ethernet daisy-chain. Afhankelijk van het type Webeasy server kunnen er honderden smart multisensoren per Webeasy server worden aangesloten.

Veiligheid & ontsluiting

Veilige near-realtime communicatie is mogelijk via het MQTT(S)-protocol waarbij waardeveranderingen van metingen direct versleuteld gepubliceerd worden naar deelnemers in het netwerk. Dit maakt de smart multisensor geschikt om direct aangesloten te kunnen worden in Enterprise-Cloud platformen zoals die van Microsoft, Google of Amazon voor verdere verwerking en/of verrijking van de data in de vorm van uitgebreide monitoring en rapportages.

Webeasy 3.1 & smart multisensor; hét ideale huwelijk!

Binnen Webeasy 3.1 software zijn uitgebreide beheertools aanwezig voor het snel engineeren, configureren en inbedrijfstellen van hele grote aantallen smart multisensoren binnen een netwerk.

Firmware-updates voor bijv. het toevoegen van nieuwe functionaliteit kunnen via het netwerk verstuurd worden. Via de ingebouwde multi-colour LED-ring (blauw, groen, oranje, rood) en speaker zijn statusindicaties en (instelbare) CO2-alarmfunctie weer te geven.

Ruimtebediening, configureren én uitlezen met bluetooth

In de smart multisensor zit een bluetooth module waardoor via een Webeasy app (telefoon of tablet) ruimtebediening mogelijk is. Deze Webeasy app is gratis beschikbaar voor Android en iOS gebruikers.

Toekomstige uitbreidingen & updates

De SmartMultiSensor is toekomstbestendig. Ook als deze al jaren geleden geïnstalleerd is in een gebouw. De software van de SmartMultiSensor kan namelijk “over the air” updates ontvangen en met nieuwe toepassingen uitgebreid worden. Zo blijft de SmartMultiSensor altijd up-to-date met de laatste toepassingen.