PERSBERICHT: WEBEASY 3

WEBEASY LANCEERT 'WEBEASY 3' TIJDENS VSK

VOOR TECHNISCH DIENSTVERLENER EN GEBRUIKER

Webeasy 3 heeft een totaal nieuwe look and feel gekregen en de regeltechnische bibliotheek is flink uitgebreid voor de besturing van duurzame installaties. De inbedrijfsteller of servicetechnicus kan direct via de browser zelf programmeren of instellingen aanpassen. Dat maakt het gebruikersvriendelijk en efficiënter met inbedrijfstellen.

De gebruiker heeft direct inzicht in de actuele status van zijn installatie door de nieuwe gebruikersinterface. Deze wordt automatisch gegenereerd en bestaat uit een overzichtspagina opgebouwd uit Widgets (tegeltjes).

Webeasy 3 voorziet in handige dialoogvensters voor instellingen per installatieonderdeel (ketel, pomp etc.), maar ook in een totaaloverzicht van instellingen. De homepage wordt automatisch gegenereerd maar is ook naar eigen inzicht in te richten waardoor het heel persoonlijk wordt.

VSK2022; lancering Webeasy 3.1 features

• Ondersteuning & tools voor de Webeasy smart multisensor:
    • het beheer en gebruik van alle smart multisensoren in een project;
    • het inrichten van virtuele ruimtebediening via mobiele bluetooth app;
    • Snelle engineering en inbedrijfstelling van hele grote aantallen smart multisensoren binnen een netwerk.
  • Ondersteuning voor de vrij configureerbare functietoetsen in de ruimte bediendisplays in combinatie met de Webeasy ruimteregeling:
    • Bijvoorbeeld een (overwerk-)timer- of beletfunctie;
    • Kan ook op basis hiervan direct uitgangen op een Webeasy ruimteregeling aansturen voor lokale besturing.
  • Gebruikers met rol ‘beheerder’ (of hoger) kunnen direct vanuit de webbrowser een back-up maken en opslaan;
  • Mogelijkheid om Webeasy datapunten te exporteren als BACnet/Fox of oBiX datapunt voor naadloze integratie met 3e partij systemen;
  • Mogelijkheid om actuele regelapplicatie-instellingen te exporteren naar PDF of CSV;
  • Web supervisor totaaloverzichten:
  • Alle in hand en bypass geplaatste componenten binnen het totale project in één overzicht;
  • Ook voor bedrijfsuren, alarmen en metadata.
  • Ondersteuning voor nieuwe BACnet/SC standaard (BACnet Secure Connect)
  • Adresseert het veilig communiceren via BACnet over IP-netwerken en redundantie.
  • Ondersteuning voor het inkoppelen en bedienen van CCTV camera’s & DVR’s:
  • Maakt het mogelijk om camerabeelden en/of opnames veilig te streamen binnen het Webeasy HTML5 web profiel;
  • Ondersteuning voor camerasystemen van Axis, Milestone en MaxPro.
  • Web Wire Sheet:
  • Maakt het mogelijk om direct vanuit de webbrowser software te programmeren of aan te passen;
  • Webeasy Workbench is, in de meeste gevallen, niet meer strikt noodzakelijk.

Product codes;

• Webeasy ruimteregeling (WE-IRC-IP en/of VRA)
  • Webeasy ruimte bedien display (WE-CTD-TH(Q)
  • Webeasy smart Multi sensor (WE-SMS-DC)

Bestaande regeltechnische installaties van Webeasy met oudere software versies blijven de komende jaren ook ondersteund met updates en upgrades.